loading

Yumeya Furniture - Faumea Nofo'ai Fa'atau Fa'atau & Fa'atau mo Nofoa Faletalimalo, Nofoa o mea'ai & Nofoaga o faleʻai 

Aisea e sili ai nofoa 'ai alumini mo meafale i fafo?

×

A e mafaufau i meaafale i fafo, e tele au filifiliga, e pei o nofoa, sofa, laulau, ma nofoa 'ai, o se vaega o au teuteuga i fafo. E tatau ona e mafaufau i le faʻamafanafanaga latou te tuʻuina atu, o latou umi, o latou sitaili, ma mulimuli ane, pe taugofie pe leai. O nei iloiloga e sili atu le taua nai lo meafale i totonu ona o meaafale i fafo e sili atu le sasaina mai elemene. O lea la, i aso nei i lenei mataupu, tatou te talanoaina pe aisea Nofoa o le aluminiu o lau ala sili lea e ala i le faʻaalia o latou malosi ma vaivaiga. E aunoa ma se toe fa'atali, se'i o tatou amata.

 

O a mea taua e sili atu ai nofoa 'ai alumini i fafo nai lo isi?

O meaafale i fafo e mana'omia le malosi fa'atulagaina ona o mea leaga ma le taugofie. O mea taua nei e mafua ai Nofoa e taumaʻi ai le aluminum   E sili ona lelei.

Luxury wood look aluminum hotel banquet room chair with decorative back design Yumeya YL1438-PB 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Taʻu

Afai e te nofo i se itulagi e maualuga le avanoa ma le tele o timuga, mea alumini e leai ’t aafia i le tele o timuga ma faigofie ona tatalia le susu.

 

Fuafuaʻi ma le Mati

O tulaga susū e mafai ona tupu ai le limu ma pala i mea e ono a'afia i le mitiia o le vai, lea e le afaina ai le Aluminium. E ui e mafai ona e fa'amama le limu, e mafai ona fa'aumatia e le pala ona o le biodegradation; laki, Alumini e le afaina.

 

Faaaogā ma le Faigaloa

O le tele o u'amea e faigofie ona ele pe a fa'ama'i ona o le susu ma le ea, pei o le u'amea, u'amea, po'o so'o se u'amea. O le alumini o se tasi o na mea e le mafai ona ele pe a le fa'afefiloi ma se mea elea.

 

Lā ma le Vevelata

O le alumini e sili ona lelei mo fafo i nofoaga la ma vevela; afai e te ufiufi i ie po o aluga e pei o isi u'amea, e vevela ma taofiofia ai le vevela i totonu o ona fa'alava'o'o. E tusa lava pe uma na vevela ma elemene, o le vaega sili ona lelei o le le aveesea o lona susulu ma leai ’T mou atu. E le ta'e foi pe punou i lalo o galu vevela, e ui lava e taofiofia sina vevela i totonu o ona faaga'o'o.

Luxury wood look aluminum hotel banquet room chair with decorative back design Yumeya YL1438-PB 14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aisea e sili ona lauiloa ai le alumini mo meafale i fafo?

O nisi o māfuaaga e mulimuli mai ai Nofoa e taumaʻi ai le aluminum   e sili ona fiafia i meaafale i fafo.

·  Mamafa, ina ia mafai ona feʻaveaʻi pe a manaʻomia

·  Aluminum Dining Noirs e malosi ma e mafai ona tatalia sili atu nai lo elemene

·  Alumini e sili ona malleable; o lea, e mafai ona e galueaina i foliga matagofie ma lavelave

·  E maualalo le tausiga ma le taugata ona e leai ’T e pei o isi uʻamea

·  Ole tele o Nofoa'ai Aluminum e sau ma fa'alavalava eseese e pei ole Polyester po'o le pauta, ae a leai, e mafai lava ona latou tatalia elemene. E ala i le faʻapipiʻiina e mafai foi ona faʻaopopo soʻo se lanu e manaʻomia mo foliga sili atu

·  Pau lava le itu o lo latou mama pe afai e te nofo i nofoaga e asiosio pe matagi tetele

·  O paipa 'o'o'o e mafai ona tele atu le vevela e teu nai lo isi u'amea ma meafaitino

O le a le Ie, po'o le Upholstery, e sili ona lelei mo meaafale i fafo?

Se'i o tatou va'ava'ai i nisi mea mo aluga, aluga, ma ituaiga 'ie 'ese'ese e mafai ona tatalia elemene i fafo pe a mafaufau i meaafale i fafo.

 

1. Acrylic

O ie e faia i le Acrylic e malolosi ma e mafai ona tatalia le fa'aoga ma le tau, fa'aopoopo i ai e fa'asalaina i li'o ma masae. E umi ona taofi o latou lanu aua e valiina a'o le'i lalagaina.

 

2. Olefin

Olefins ole vaifofo vali vali ma sili atu le malosi pe a sau ile ie fafo. E mama ma lamolemole ae le vaivai e pei o isi mea ma taugofie nai lo Acrylic.

 

3. Polyeser

O lenei mea malosi e mafai ona tatalia le vai ma faʻaleagaina ona e masani ona ufiufi i le Acrylic poʻo le PVC mesh ma vave mago. E mafai ona e vaʻaia le maualuga o le lanu lanu, vibrance, ma faʻataʻitaʻiga sili atu ona lavelave i mea na faia i le Polyester.

Aisea e sili atu ai nofoa 'ai alumini nai lo na faia mai le uamea?

Se'i fa'amama lou mafaufau e ala i le va'ava'ai i itu eseese o nei mea e lua.

Le Lōga

O le tele o meaafale u'amea e fai i limu e sili atu ai le mamafa nai lo le Aluminum ona e mama le Aluminum ona o le faaletonu, ma o le tele o meaafale Alumini e uelo fa'atasi, ma fa'agogo ai le fausaga. O le mea lea, o meaafale alumini e sili atu le matagofie nai lo le Cast Iron.

 

Faavaeaga

E tusa lava pe lafo le Aluminium, e sili atu le umi nai lo le uʻamea lafo. E ui lava o meaafale u'amea e mafai ona tatalia le sasaina o le tino, e faigofie ona ta'e ma elea, e le pei o Almunium. E mafai ona umi atu meaafale lafo alumini nai lo u'amea lafo, aemaise lava i le gataifale. I le susu, e tatau ona togafitia ma faʻamalolo le uʻamea e tatalia uma le mamafa o nei elemene, e sili atu le tau.

 

Setaʻi ma le Matagoʻi

E sili atu le faigata ona galue i le uʻamea nai lo le Aluminium ma sili atu le tau. O le mea lea e te le maua ai le tele o meaafale lavelave e fai i u'amea. I le isi itu, Alumini e mafai ona fausia i le tele o foliga lavelave e mafai ai ona e faia se galuega sili mai ia i latou ma se vaega o le tau o meaafale uʻamea tutusa.

 

Tausia oe

O meaafale Cast Iron e manaʻomia ai le tele o le tausiga ma le faʻamamāina masani, fautuaina i le fasimoli ipu vai faʻafefeteina, se faʻamalo malo, ma faʻafefete faʻafefe i tausaga taʻitasi. Pe a oo mai i le ʻau Nofoa e taumaʻi ai le aluminum , pau lava le mea e te mana'omia na'o lau fa'agaau fa'ato'aga, ma ua e lelei e alu.

 Luxury wood look aluminum hotel banquet room chair with decorative back design Yumeya YL1438-PB 16

 

 

 

 

 

 

Fa'afefea ona Filifili Meaafale Sili mo Oe?

·  E tatau ona e mafaufau pe o le a le mea e faʻafetai ai i au faʻalelei ma lau sitaili e te alu i ai pe a teuteu

·  O nisi mea e ofoina atu le lanu viia nai lo isi ae atonu e le malosi

·  O mea eseese e ofoina atu tulaga eseese o le mafanafana, lea e faigofie ona taulimaina ona e te manaʻo e malulu ma faʻafefe i lalo i aso uma poʻo taimi o aso malolo.

·  O le ofuina ma loimata o se tasi lea o mea sili ona taua pe a mafaufau i meaafale i fafo. E te le manaʻo e faʻauʻu i se mea e te faʻaaluina tele ma vaʻaia ua faʻaleagaina pe faʻaumatia i ni nai tausaga.

 

Aʻoaʻo

E te le fa'atauina ni meaafale fou i aso uma, ma e tatau ona e filifili mo le tele o tausaga e te fiafia ai i mea na e fa'atau mai i tupe na fa'atauina. Matou te faʻamoemoe i lenei tusiga e te maua le tele o faʻamatalaga sili e filifili mai ai ma faʻatau meaafale e mafai ona e fiafia i ai ma o le a umi se taimi. Nofoa e taumaʻi ai le aluminum o la matou peti sili ona lelei i lenei tulaga ona o lo latou mamafa, tumau e faasaga i le tau ma isi elemene, tau tau, ma le maualuga o auiliiliga i la latou vaaiga e mafai ona e ausia.

 

 

 

 

prev
The Ultimate Guide to Stackable Dining Chairs
All You Need to Know About Stackable Metal Dining Chairs
sosoʻo ai
fautuaina mo oe
leai ni faamatalaga
Ia fesoʻotaʻi ma matou
Customer service
detect