loading

Yumeya Furniture - Fabbricante di sedie da pranzu cummirciali in metallo di grana di legnu & Fornitore di sedie d'hotel, sedie d'avvenimentu & Budritiant 

×

1435 Series, una megliu seria di prudutti per tutti i posti cummerciale

1435 Series, hè u primu pruduttu chì Yumeya coopera cù u designer HK Mr Wang. E linee lisce è u disignu eleganti mostranu u gustu di legnu solidu di a sedia di metallo à a maiò parte. Cumminatu cù a tecnulugia Yumeya Metal Wood Grain, hè cum'è una sedia di legnu solidu. A serie 1435 include una sedia laterale, una poltrona, un barstool è un divano. Pò esse usatu per tutti i lochi cummerciale, cum'è Dining, Waiting, Lobby è altri spazii publichi. Ùn importa micca u caffè, i ristoranti, l'alberghi, i case di anziani o altri lochi cummerciale ponu aduprà. Cù u mudellu di struttura di patente speciale Yumeya, a Serie 1435 pò sopportà più di 500 lbs è Yumeya prumette 10 anni di garanzia di quadru. Se u prublema hè causatu da u prublema di struttura, faremu un novu for free.

Cum'è un novu pruduttu in u mercatu, Yumeya Metal Wood Grain Seating combina i vantaghji di sedie metalliche è sedie di legnu solidu.

1)  Nniagfinu ensi ner

2)  Alta forza, pò purtà più di 500 lbs. Intantu, Yumeya furnisce 10 anni di garanzia di quadru.

3)  Costu efficace, listessu livellu di qualità, 70-80% più prezzu di sedie in legnu solidu

4)  Stackable, 5-10 pcs, risparmià 50-70% trasferimentu è costu di almacenamento

5)  Ligeru, 50% ligeru cà e sedie in legnu solidu di u listessu livellu di qualità

6) Ecologicu è riciclabile

1435 Series, una megliu seria di prudutti per tutti i posti cummerciale 1

Se avete più dumande, scrive à noi
Basta à lascià u vostru email o numeru di telefunu in a forma di cuntattu cusì chì pudemu mandà una citazione libera per a nostra larga gamma di disegni!
Customer service
detect