loading

Yumeya Furniture - Fabbricante di sedie da pranzu cummirciali in metallo di grana di legnu & Fornitore di sedie d'hotel, sedie d'avvenimentu & Budritiant 

Sedie d'Albergu - I Scelti Giusti per Aumentà l'Ospitalità di u vostru Hotel

×

Immaginate chì entre in un hotel dopu un longu volu o viaghju, è tuttu ciò chì vulete fà hè di lancià nantu à una sedia di l'hotel è gode di una tazza fumante di caffè fantasticu. In ogni casu, u minutu chì vi stallate nantu à a sedia, capite chì hè unu di i mobili più scomodi chì avete mai pusatu.

Quantu rapidamente arruvinà u vostru umore, nò? Avà, imaginate u stessu avvenimentu chì succede à qualchissia chì entra in u vostru hotel. Vulete chì tali avvenimenti sò realizati? Innò, nò ? Dunque, capisce cumu cumprà e migliori sedie d'hotel hè essenziale per voi.

Sè vo vulete acquistà più insight in questu è cunnosce tutti i fatturi chì duvete cunsiderà quandu compra adattatu  Lii doriant , avete sbarcatu in u locu ghjustu. Saltate quì sottu per sapè perchè a scelta di e sedie d'alberghi ghjustu hè essenziale è i diversi tipi di sedie d'hotel chì pudete sceglie.

I Diversi Tipi di Sedie di l'Alberghi chì Puderete Pone in u vostru Hotel

Quelli chì sò in l'affari di l'ospitalità, cum'è l'industria di l'alberghi, sanu chì e prime impressioni è cunsulazione chì i so clienti riceveranu avarianu un rolu significativu per fà li clienti per a vita. Dunque, sceglite u tipu di mobili adattatu per mette in u vostru hotel hè essenziale. Eccu uni pochi di tippi di sedie d'alberghi chì ponu aiutà i vostri clienti à sentenu cum'è in casa:

Lounge Chairs

E sedie di salotti sò u tipu di sedie di l'alberghi chì sò generalmente situate vicinu à a reception di un hotel o a zona d'attesa. Stu tipu particulari hè di solitu eleganti per dà à e persone novi chì entranu in l'hotel un ambiente elegante ma cunfortu.
Sedie d'Albergu - I Scelti Giusti per Aumentà l'Ospitalità di u vostru Hotel 1
Inoltre, sò immensamente cunfortu per assicurà chì quelli chì aspettanu micca solu una grande sperienza, ma ancu per elli à capisce chì l'altri servizii furniti da l'hotel seranu cum'è piacevuli. Queste sedie d'alberghi sò spessu posti ancu in stanze è ponu travaglià cum'è letti improvisati, datu quantu sò eccellenti per a siesta.

Poltrone

Un tipu cumuni di sedia d'alberghi chì generalmente vedemu in quasi tutti l'alberghi è i motels hè a poltrona. Mentre emettenu vechji vibrazioni di a nanna, i poltrone sò innegabilmente u tipu più còmode di sedie d'alberghi. Queste sedie sò alte è anu un bracciu imbottita è u spinu.

Inoltre, u sediu hè prufondu è morbidu, rendendu rilassante nantu à ellu assai più còmode è divertente. Qualchese cliente chì si stalla in u vostru hotel faria un bonu usu di questu, cusì assicuratevi di mette in ogni stanza è intornu à l'hotel induve necessariu. Hè un pezzu classicu è di sicuru ùn deve micca mancà a vostra lista di hotel.

Sedie reclinabili

Se una sedia di l'hotel hà recentemente pigliatu un aumentu di i tendenzi, hè a sedia recliner. Questi pezzi cunfortu di sedie, mentre parevanu una poltrona normale, ponu esse reclinati à una varietà di anguli. Tuttavia, ùn hè micca tuttu. A più bona parte di e sedie recliner hè u pede chì esce da a sedia.

Questu significa chì pudete reclinà a vostra sedia per cunsulà a vostra schiena è mette u to pede nantu à u pede, chì esce. Fidati di noi, ogni persona chì trova questu in a so stanza d'albergu hè obligatu à vultà per piacè di novu. Tuttavia, i recliners sò di qualità differente, cusì assicuratevi di sceglie u megliu.

Sedia laterale

Mentre chì u nome dà fora chì queste sedie deve esse piazzate nantu à un latu particulari, avemu capitu chì deve esse cunfusu nantu à ciò chì hè quellu latu. Ebbè, mentri assai persone aghjustanu o decoru queste sedie in cunsequenza, i sedie laterali sò generalmente destinati à esse posti vicinu à u lettu o qualsiasi altru mobili in ogni stanza d'hotel.

Queste sedie sò più ligere in pesu è più chjuche quandu paragunate à altre sedie. Tuttavia, sta funzione li dà u benefiziu di esse facilmente spustatu. Inoltre, queste sedie emananu un aspettu più casuale è casale, chì farà chì ogni persona chì reside in a vostra stanza d'albergu si senti còmode è rilassata.

Sedia Loveseat

Stu tipu particulari di sedia hè generalmente pusatu in una stanza di coppiu in ogni hotel. U loveseat, cum'è pruvucatu da u nome, hè un postu per duie persone. Per esse più precisu, hè un picculu sofà imbottitu per una coppia per rilassate è rilassate.

Stu tipu particulari di sedia d'alberghi hà un bracciu è un schienale, ma pò, à volte, vene ancu cun un appoghju. U tappettu hè fattu di coghju o tela, chì hè sceltu per cumplementari l'estetica generale di a stanza in quale si trova.

Slipper Chair

Questu hè u tipu di sedia d'alberghi chì parechji albergatori assumanu chì ùn serà micca un requisitu finu à chì diventa unu. Dunque, mantene sempre una sedia slipper in manu hè essenziale. Stu tipu particulari hè un aghjuntu eccellente à ogni stanza di l'hotel, postu chì furnisce posti supplementari per l'ospiti. Hè una sedia perfetta per mette nantu à leghje, rilassate è fighjà i vostri spettaculi preferiti.

A più bona parte ? Hè facilmente movibile, cusì pudete sempre aghjunghje è sguassate da una stanza basatu nantu à a preferenza di u sughjornu.

Perchè Sceglie u Tippu Giustu di Chair Hotel hè impurtante?

I primi impressioni sò tuttu quandu si tratta di l'affari di l'alberghi; dunque, assicurendu chì u vostru hotel dà a prima impressione ghjustu hè cruciale. Sceglie u perfettu  Lii doriant  ghjucà un rolu significativu à aiutà vi caccià sta impressione. Vulete sapè perchè ? Avemu uni pochi di motivi elencati per voi:

ø  Eleva l'estetica è l'identità di marca

U vostru hotel deve rapprisintà l'estetica ghjusta per realizà una identità di marca positiva. Quandu custruite o stallate un hotel, discutendu a vostra estetica o l'imaghjini di l'hotel chì avete in mente cù u vostru interior designer hè essenziale.

Una maghjina chjara di ciò chì vulete chì u vostru hotel rapprisenta vi aiuterà à cumprà  Lii doriant   più faciuli. Pò esse inclinatu versu un aspettu più sofisticatu o pò ancu avè un toccu di funky. Allora, qualunque sia l'estetica chì avete in mente, allineate e vostre sedie d'hotel cù a stessa presentazione.

ø  Migliurà u Cunfortu è l'Esperienza per i Clienti

Mentre a prospettiva di e sedie di l'hotel hè essenziale, assicurendu chì furnisce u cunfortu desideratu à l'ospiti hè un altru fattore cruciale à cunsiderà. Quandu si rilassate o rilassate in i terreni di u vostru hotel, ogni invitatu meriteghja una bona sperienza. Immaginate ch'elli saltanu nantu à una sedia di l'hotel per pusà è parlà cù i so amichi, è a superficia di questu hè dura, facendu seduta nantu à questu troppu longu inconfortable.

Nimu ùn vole chì, nò? Dunque, sceglie  Lii doriant   fattu di materiali d'alta qualità chì furnisce un immensu cunfortu quandu si sente per longu ore hè un fattore essenziale chì aiutava à elevà l'esperienze di l'ospiti.

ø  Rappresenta chì vi importa di i vostri invitati

Siccomu sceglite u stilu è u cunfortu per i vostri invitati, daria una impressione pusitiva è avvisà chì vi importa. Dunque, l'ospiti chì sò ben curati è furniti cù i migliori mobili è sedie di l'hotel sò obligati à vultà. Questu puderà uttene cinque stelle nantu à i siti di ricunniscenza di l'hotel è guarantisci u ritornu di parechje ospiti.

Sedie d'Albergu - I Scelti Giusti per Aumentà l'Ospitalità di u vostru Hotel 2

Sti gnUn gnMeiNene – U vostru One-Stop Shop per l'Acquistu di Sedie d'Hotel

Avà chì sapete perchè l'acquistu di e sedie d'alberghi ghjusti hè essenziale è e cose essenziali da cunsiderà quandu si compra una sedia d'hotel, simu sicuri chì anderete per cumprà. Se questu hè u casu, lascemu piantà è guidàvi versu u megliu postu per cumprà  Lii doriant Quale hè?

Sti gnUn gnMeiNene , ben intesu! Operante in l'affari di u mobili per un bellu pezzu, Yumeya hè fieru di furnisce i so clienti cù u mobili megliu è di più alta qualità. E sedie d'alberghi chì Yumeya produce sò di alta forza è standard unificati, elevendu l'esperienza di i vostri clienti fornendu standard di lussu è cunfortu.

A cumpagnia hà pruduciutu i migliori mobili è hà prumessu di furnisce i stessi prudutti d'alta qualità in u futuru. Dunque, s'ellu ci hè un locu in quale pudete fidà senza dubbitu quandu si tratta di cumprà  Lii doriant , hè questu venditore di sicuru.

Languages ignPu

U mobili di l'hotel ghjoca un rolu cruciale in a definizione di l'estetica è l'atmosfera generale di u vostru hotel. Dunque, investisce in u megliu tipu hè essenziale. Mentri inizialmente pò parè un compitu intimidatori, cunnosce i fatturi ghjusti per cunsiderà vi pò aiutà cù u travagliu. Sè vo vulete acquistà un pocu insight  Lii doriant , speremu chì questu articulu hè stata utile per voi.

Fateci sapè s'ellu avete trovu stu articulu informativu è s'ellu i fatturi chì vi aiutanu à capiscenu è sapè ciò chì duvete guardà quandu avete acquistatu una sedia di hotel. Assicuratevi di verificà Yumeya Furniture quandu pensa à cumprà stu pezzu di mobili di sicuru.

prev
The Complete Guide to Selecting the Best Event Furniture for Your Business
The Benefits of Investing in High-Quality Contract Chairs for Restaurants
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect