loading

Yumeya Furniture - Fabbricante di sedie da pranzu cummirciali in metallo di grana di legnu & Fornitore di sedie d'hotel, sedie d'avvenimentu & Budritiant 

A Guida Completa di Sedie di Dining Restaurant: Una Guida Rapida di Cumpratore

×

Quandu si tratta di ristoranti, u mobili hè una parte impurtante di l'affari. Per assicurà chì u vostru ristorante hè successu, mobili attraente cum'è Buenoevnorantent AncpopuUn gnSherifantbol. Questu ùn solu furnisce una sperienza di pranzu megliu per i vostri clienti, ma ancu attrae più clienti à vene è gode di l'atmosfera.

 

Ci hè parechje manere diffirenti chì pudete persunalizà u vostru ristorante cù mobili è disignu, ma ci sò ancu qualchi prucedure essenziale chì duvete seguità prima di cumprà qualsiasi tipu di mobili per u vostru ristorante.   In l'articulu avanti, andemu sopra l'impurtanza di Buenoevnorantent , in particulare cù l'altri fattori per esse cunsideratu in quantu à ciò chì sedie per cumprà.  

Fashion design restaurant metal bar stools with back Yumeya YG7148 6

Chì sò i Diversi Tipi di Sedie di Dining Restaurant?

Una sedia hè un tipu di mobili chì pudete aduprà per pusà. E sedie sò in diverse forme, dimensioni è materiali. I diversi tipi di sedie utilizati in i ristoranti includenu i seguenti:

UndiPu

Quessi sò posti bassi chì ùn anu micca schienale è sò spessu truvati in bars o banchetti.

Dopu iu antee

Quessi sò taburete cù un backrest è sò spessu truvati in bars o counters. I sgabelli di bar sò tipicamente più brevi di sedie da pranzu. Questu significa chì e persone chì si pusanu nantu à elli anu da piegà i ghjinochji per ghjunghje à a terra. Questu pò fà chì alcune persone si sentenu incòmode è portanu à u dulore di spalle s'ellu deve stà in quella pusizione per troppu longu.

Ene evcellaantent

Queste sedie anu un sediu è un schienale imbottiti; ponu esse truvati in ristoranti o sala di pranzu. E sedie di pranzu sò più altu ch'è i taburete di bar è sò pensati per esse più còmode per e persone chì l'utilizanu. Anu ancu cun un backrest, chì ùn hè micca dispunibule nantu à i sgabelli di bar, cusì hè più faciule per e persone di pusà in elli per periodi di tempu più longu senza sentu incòmode o avè mal di schiena.

RCardum. Bicdum. Igcreculu anteiarhju snu

Sedie di legnu sò generalmente più caru cà e sedie di metallo o plastica. Sò ancu più pesanti è necessitanu più mantenimentu. Sedie di legnu anu una vita più longa, ma ponu esse danucati da insetti, acqua è graffi. Sedie di metallu sò più prezzu di quelli di lignu, ma ùn mancanu di l'eleganza chì i legnu anu perchè ùn venenu micca.

 

Sedie metalliche sò l'opzione più assequible, è sò i più pesanti di i trè tippi di sedie. L'uggetti affilati ponu scratchli, ma ùn anu micca bisognu di mantene cum'è sedie di lignu. I sedili di plastica sò ligeri, cusì sò facili da spustà è puliti. Sò ancu durable contr'à i danni di l'acqua è i graffi da l'uggetti affilati.

 

I tipi di sedie più populari è cunnisciuti sò sedie in legnu, metallo è plastica. Sedie di legnu offrenu un aspettu classicu chì hè difficiule per a ghjente di resiste. E sedie di legnu sò assai robuste, per quessa sò spessu usate in ristoranti più antichi induve i mobili necessitanu un pocu più rinfurzatu. Sedie di legnu offrenu ancu una sensazione più lussuosa di sedie di plastica o metalli. In ogni casu, ponu esse caru è difficiuli di mantene, perchè anu bisognu di rifinitura regulare o repainting ogni pochi anni. PpTuiarBeijing ghjurnale UriMeisti fa anteguvernu prupdete nnid affiunatun, ' abbaUn gi ’, Ra 40% - 50% guvernu Gic ’, ' Huna eni ner ’. Quandu un cliente potenziale chì ricunnosce a vostra marca di alta qualità, ma ùn pò micca permette u prezzu altu di a sedia di legnu solidu, a sedia di metallo di granu di legnu cù alta qualità ma prezzu bassu serà una bona opzione.

A Guida Completa di Sedie di Dining Restaurant: Una Guida Rapida di Cumpratore 2

Quale sedia di ristorante hè megliu per a vostra attività: Fattori da cunsiderà

Una sedia di ristorante hè un pezzu essenziale di mobili per ogni ristorante. Pò esse usatu per i clienti à pusà, cum'è una decorazione, o per creà una zona d'attesa. Ci hè parechje fatturi chì deve esse cunsideratu quandu sceglite a sedia adatta per a vostra attività. Questi fattori includenu u tipu di ristorante chì gestisce, a dimensione di u vostru ristorante è u vostru budgetu. Se vulete creà un ambiente accogliente è cunfortu per i vostri clienti, a sedia di ristorante ghjustu pò fà a diferenza.

 

E sedie chì usemu in questi ristoranti ghjucanu un rolu vitale in rinfurzà l'esperienza di pranzu. Ùn avemu micca solu cumprà una sedia senza cunsiderà a so adattazione per u ristorante è cumu si cumplementà l'atmosfera.

Unipochi di i fatturi da cunsiderà quandu cumprà sedie per u vostru ristorante sò:

·  Tesi Staguvernu sti Bus

·  U tipu di cibo servitu in u ristorante

·  U numeru di i clienti prubabilmente visità in un ghjornu.

Cume a cura di e vostre sedie di ristorante

Hè impurtante di piglià cura di e vostre sedie di ristorante. Sò un investimentu è durà più longu si sò curati bè. Hè impurtante ancu di mantene l'aspettu novu è pulitu per chì i clienti volenu vultà.

 

Ci hè uni pochi di modi diffirenti chì pudete pulisce e vostre sedie, secondu u tipu di sedia chì avete. Pudete aduprà un pappu seccu o umitu cù acqua è sapone o solu cù acqua solu. Avete ancu assicuratevi di aspirate ogni particella alimentaria da u pavimentu intornu à a sedia prima di principià a pulizziari, per impedisce a terra di ghjunghje nantu à a sedia quandu asciugà.

 

Inoltre, duvete sempre pruvà à pulisce e vostre sedie dopu ogni usu per ch'elli ùn sò micca troppu bruttu durante u ghjornu. BitevStatin Buenoevnorantent hè assai più simplice di ciò chì pudete pensà. Hè impurtante di pulizziari regularmente, ma ùn avete micca bisognu di lavà cù un pulitore pesante.

 

L'elementu più impurtante per cunsiderà hè chì l'asciugate bè dopu a pulizia è poi trattate a superficia cù una capa protettiva d'oliu o cera. Questu hà da mantene u legnu da cracke è a prutezzione di e macchie.

Languages ignPu

Hè impurtante di piglià in cunsiderà i mobili chì avete da aduprà per u vostru ristorante. Quandu si cuncepisce u vostru ristorante, hè impurtante avè una zona cunfortu per i vostri clienti. Estore bleNavigation devtantcasu Buenoevnorantent o altre forme di mobili, assicuratevi di visità Yumeya Furniture per risponde à tutti i vostri bisogni mobili.  

prev
Find the Best Commercial Cafe Chairs to Make Your Space Look Aesthetic
The Ultimate Guide to Stackable Dining Chairs
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect