loading

Yumeya Furniture - Fabbricante di sedie da pranzu cummirciali in metallo di grana di legnu & Fornitore di sedie d'hotel, sedie d'avvenimentu & Budritiant 

Ganltrprupdeteunatu Staiar?

×

Per a maiò parte di a ghjente, sapanu chì ci sò sedie di legnu solidu è sedie di metallo, ma quandu si tratta di sedie di granu di legnu in metallo, ùn puderanu micca sapè chì pruduttu hè questu. U granu di legnu di metallu significa per fà un finitu di granu di legnu nantu à a superficia di u metallu. Allora a ghjente pò piglià un aspettu di legnu in una sedia di metallo.

 

Ganltrprupdeteunatu Staiar? 1

 

Rappr1998, . Gong, fundatore di Yumeya Furniture, hà sviluppatu sedie di granu di legnu invece di sedie di legnu. Cum'è a prima persona à applicà a tecnulugia di grana di legnu à sedie metalliche, Mr. Gong è a so squadra anu travagliatu senza stanca nantu à l'innuvazione di a tecnulugia di granu di legnu per più di 20 anni. In 2017, Yumeya principia a cuuperazione cù Tiger powder, un gigante di u polu globale, per fà u granu di legnu più chjaru è resistente à l'usura. In 2018, Yumeya hà lanciatu a prima sedia di granu di legnu 3D in u mondu. Da tandu, a ghjente pò piglià l'aspettu è u toccu di legnu in una sedia di metallo.  

prev
Metal wood grain, an effective supplement to solid wood chair
The compare between solid wood chairs and metal wood grain chairs.
prossimu
cunsigliatu per voi
Nisuna dati
Mette in cuntattu cun noi
Customer service
detect